Perşembe, Aralık 02, 2010

malena


renato: elimden geldiğince hızlı pedal çevirdim... sanki kaçıyormuşum gibi... özlemden, masumiyetten ve ondan kaçıyormuşum gibi.

renato: zaman geçti ve birçok kadın sevdim. beni kendilerine yakın tuttuklarında... ve bana kendilerini hatırlayacak mıyım diye sorduklarında... "evet, seni hatırlayacağım" diyordum. ama asla unutamadığım kadın... bunu bana hiç sormayandı... malena.











renato: i pedaled as fast as i could... as if i were escaping... from longing, from innocence, from her.

renato: time has passed, and i have loved many women. and as they've held me close... and asked if i will remember them... i've said, "yes, i will remember you". but the only one i've never forgotten... is the one who never asked... malena.

1 yorum:

Unknown dedi ki...

Öncelikle sitenizde mail adresinizi bulamadığım için affınıza sığınarak buradan yazıorum

Merhaba;

Biz http://yazilikosem.blogspot.com/ adresiyle, 'Burada herkese ait bir köşe var' sloganıyla yola çıktık. Şu an aylık tirajımız 10.000'i biraz geçmiş durumda. Oluşan bu durum bize dahada cesaret verdi ve www.kosekapmaca.net adresiyle yayın hayatımıza devam etme kararı aldık. İlk bakışta biraz politik bir site gibi gözükse de aslında bizim asıl istediğimiz politika harici şeyleri de yansıtmak. İlk hedefimiz sizin gibi blog yazarlarını takip edip buradan bize yazı yazabilecek insanlar bulabilmek olarak belirledik. Olumlu yada olumsuz bizle irtibata geçerseniz seviniriz...

Sevgiler

Köse Kapmaca Ekibi

yazilikose@gmail.com
iletisim@kosekapmaca.net