Pazartesi, Temmuz 03, 2006

forrest gump


forrest gump(1994) / forrest gump
forrest gump <- tom hanks
jenny curran <- robin wright penn

okul otobüs sürücüsü: biniyor musun ?
forrest: annem yabancıların taşıtlarına binmememi söyledi.
okul otobüs sürücüsü: bu okul otobüsü
forrest: adım forrest. forrest gump.
okul otobüs sürücüsü: ben dorothy harris
forrest: ikimiz de artık yabancı sayılmayız.

***

forrest: merhaba. ben forrest. forrest gump
şoför: kimse sana ne bok olduğunu sormuyor gerizekalı. burda bir solucan bile değilsin. o koca kıçını kaldır da otobüse bin. sen artık bir askersin.

***

forrest: fakat geceleri yapacak hiç bir şey olmadığında ve ev bomboşken sürekli jenny’yi düşünüyordum.

***

forrest: benimle evlenir misin? iyi bir koca olurum jenny.
jenny: olursun forrest.
forrest: ama evlenmeyeceksin
jenny: benimle evlenmek istemezsin.
forrest: beni neden sevmiyorsun jenny? akıllı bir adam değilim ama aşkın ne olduğunu biliyorum.


***

forrest: annem ileriye gitmeden önce geçmişi arkana almalısın derdi. sanırım benim koşmam böyle bir şeydi.

***

forrest: ve sonra çölde. güneş doğduğunda. cennetin nerde bittiğini ve yeryüzünün nerde başladığını anlayamazdın. çok güzeldi.
jenny: orda seninle olmak isterdim.
forrest: öyleydin.

Hiç yorum yok: